Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image

Які тексти ми створюємо

Подумайте самі, скільки контенту Ваші потенційні клієнти бачать протягом дня: постів, статтей, новин, відео? І чи буде їм цікаво ввечері прочитати черговий маркетинговий текст в стилі «Все ще не можете вирішити проблему? — Приходьте до нас: ось наша перша перевага, ось друга, ось третя». З року в рік, з однієї рекламної кампанії в іншу...
На маркетингових конференціях автори розповідають всім що їх роботи, — це чарівна пігулка, яка підвищує продажі від нуля до сотні за три секунди. Проте практика показує, що в продажах більше значення має гарний сервіс та «сарафанне радіо». Але це вже риторичне питання для розмови на кухні, або в подкасті.
Максимум, що може зробити гарний контент, це викликати викид ендорфінів у клієнта і захопити його увагу. Тільки такий розвиток подій має бути Вашою основною та єдиною метою: історія, яка захопить потенційного клієнта на стільки, що він почне асоціювати себе з головним героєм і переживати з ним всі сюжетні повороти. Ми можемо дати це Вам.

  • Статті
  • Пости
  • Скрипти
  • Розсилки

На перший погляд, написати технічне завдання складніше, ніж маркетинговий текст. Треба зрозуміти бізнес-процес, визначити больові точки стейкхолдерів, розібратись в логіці роботи програми або створити її, і перетворити це в задачу для програміста.
Але по факту, все зводиться до банальних і простих речей: цінність технічного завдання в тому, як його будуть використовувати розробники. Якщо Ваше завдання не викликає додаткових запитань, а реализований функціонал не потребує доопрацювань, то Ви все зробили правильно, без додаткових витрат. І Ви можете довірити нам цю функцію.

  • Технічні завдання
  • Інструкції
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image

Наша ідеологія

https://www.idealist.in.ua/wp-content/uploads/2021/08/bezim2ennyj.jpg

Ми створюємо образи

Не секрет, що Клієнти віддають свої гроші тільки тим компаніям, яким довіряють. Щоб привернути увагу читача можна використати клікбейтні заголовки, але щоб утримати його довше трьох секунд, доведеться попрацювати над кожним словом. Саме тому, ми не просто пишемо не тексти, а створюємо картини. 

Що Ви отримаєте​

1

Якісний продукт

2

Точно в строки

3

За помірну ціну

4

Надійного партнера

Наші ціни

Маркетинг

від 3$ /1000 знаків
  • Статті
  • Пости
  • Скрипти
  • Розсилки
  • Пресрелізи

Технічні тексти

від 7$ /годину
  • Технічні завдання
  • Інструкції

Інше

$ 10$ /годину
  • Новели
  • Романи
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image

Замовляйте!

Відгуки

Останні статті

про SEO: що це таке, та як на ньому економити

Раз на тиждень, а то і більше, я натикаюсь на вакансії для SEO-копірайтерів, або SEO-спеціалістів в своїй новосній стрічці, — а це свідчить про попит на їх послуги. І кожного разу я задаюсь одним питанням: «Як власники бізнесів, доволі розумні люди, знову і знову ведуться на аферу, якій більше двадцяти років?»

Як підвищити продажі

Ця стаття буде корисною для всіх, хто адмініструє відділи продажів, або власникам середніх та великих бізнесів. Коротке резюме: колектив, атмосфера, прозорі системи звітності та мотивації, віра в продукт, навчання, лідер + роль компанії.

Як створювати цікавий контент

Ну що ж. Ви могли потрапити на цю сторінку з двох причин: або Вам цікаво як я пишу, або Ви хочете дізнатись, як захоплювати читачів з першого речення. Тож не будемо гаяти часу, влаштовуйтесь зручнішу, я займу не більше п’яти хвилин Вашого часу. А для тих, кому не терпиться, я розставив заголовки, щоб Ви могли проскролити статтю за тридцять секунд.